CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Feed him, he's hungry :(

Jan 3, 2012

Back to School,

Haha, based on the post title, aku ni dah macam promoter Bata pulak. Kuikui, bengong. So yeah, seperti yang anda semua tahu, hampir semua pelajar asrama, tak kira lahh asrama harian ke asrama penuh. Kau ingat aku ambil kisah sangat ke? Haha, jk :D Maybe aku kisah sikit lahh kaan.
So, nampak tak tuu ? Sekolah Seri Puteri kini sangat mengalu-alukan kedatangan aku dan kawan-kawan. Haha, ayat tuu tak boleh nak lawa lagi ke? So, esok pagi lah aku kena balik. Jangan rindu aku ehh? Eww, stop it. Haha, macam lahh hotstuff sangat aku ni. Barang pun kemas last minute. Memang aku berat hati lahh kaan nak balik sekolah. Dah tu, barang banyak sangat macam nak pindah rumah jeww. Aku sendiri pun takut tengok barang aku yang banyak macam tu sekali. Actually, aku nak cakap tuu je. Aku tak banyak idea lahh tengah-tengah malam macam ni. Hihi, sorry :D

No comments:

Post a Comment