CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Feed him, he's hungry :(

Dec 22, 2011

Alhamdulillah :')




Well, hello hello :D Dah lama gilaaa aku tak post kat sini kaaan ? Hihihi, aku tahu :) Aku tak rasa rajin nak menaip sepatah perkataan pun kat sini. Okay, itu macam over sikit lahh kaan. Hahaha, seperti yang anda semua tahu, maybe tak semua tahu ehh. Pagi tadi bermula pukul 10 pagi, kami murid-murid tingkatan 3 yang lawa dan macho ni dapat result. Hihihi, serious ni. Tunggu results lagi cuak daripada tunggu PMR.

So yeah. Pagi tadi aku bangun agak awal, around 7.30. Hihihi, before ni jarang nak bangun awal ni. xD Pfftt, memang boleh rasa buterfly in my sto
mach. Mandi pun macam tak mandi,
makan pun tak nak. Masuk kereta rasa nak muntah, memang aku telan clorets mak aku je. :)
Pfft, sampai sekolah jumpa kawan yang macam


dah lama tak jumpa tuu.
Hahaha, semua memang muka cuak gilaa lahhh. Time bonda cakap pasal graph whatsoever tuu, aku dah macam tak dengar sangat lahh, obviuosly. Hehe, I'm sorry. Then dia announce 8A's achievers one by one, according to class. Memang class aku dulu lahh kaan. Guess aku dapat berapa A ?

Ohh, Alhamdulillah. After all the hard works, supports and everything. We made it :) Pfft, macam ape je kitorang jerit jerit tadi.

Ohh, aku masuk TV, lagi. Cewaah, macam pop sangat je kau ni. Haritu, TV1, tuu pun sekejap jew. Tadi Tv3, hewhewhew.
So, nampak tak muka aku ? Hihihi, buruk betul. So yeah, itu je. Aku malas nak tulis banyak banyak. Good night. Plus, Camaraderie 0913, dan rakan seperjuangan yang lain, congratulations #Different Hearts, One Soul

No comments:

Post a Comment