CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Feed him, he's hungry :(

Dec 1, 2011

New Look :)

Well hello hello :)I'm back again, healthy and pretty :D LOL, okay I know I'm not pretty :) Setelah sekian lama aku menyepi tanpa kata, akhirnya aku kembali aktif dengan wajah baru. Hikhok :D Ayat aku macam ape je -.- Hewhewhew , biarlahh :) Now, it's December, I know. Tinggal berapa hari lagi before the PMR results is out. Pfft, siapa tak cuak derr ? Ni baru PMR, try imagine SPM nanti macam mana. Haish, boleh menggigil ohh. Haha, quit it. I was exaggerating.

Okay, forget it. Post ni bukan nak cakap pasal PMR ataupun SPM. Like I said, aku kembali dengan wajah baru. Ecehh, since it's December. I think it's already winter in some other countries. Yeah, they'll be celebrating Christmas. Right after few days after the PMR results is out. So, blog aku pun dah jadi bersalji. Pffft, comel kaan ? Haha, peghasan je lebih. Haha, okay tuu je lahh. Aku blogging pun sekadar nak membuang segala debu dan habuk yang sudah berapa hari bertandang dan bersarang kat sini. So, I'm out.

ps/ actually, aku nak pergi tengok cerita Barbie :) Pfft, childish. I know right? :)

No comments:

Post a Comment