CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Feed him, he's hungry :(

Jul 21, 2012

First day,

Okay now, I've realized betapa lamanyaa aku tak update blog. Well, hello people. I'm back :D Miss me ? Aww, I'm touched. Lol, perasan sungguh kau ni. Actually, tak tahu nak post pasal apa, sekadar nak update je. Cehh, tak munasabah langsung alasan tuu. Ohh, sebelum terlupa, congrats Seri Puteri Winds for getting the gold award in the Singapore International Band Festival recently ;) With guts there's glory. Hihihi, congrats :D

******

Lol, aku tak tau macam mana aku jadi kering idea sangat. Bila kat sekolah, macam ada banyak benda je aku nak story kat blog, tapi dah sampai rumah aku lupa semua.
Ohh, Salam Ramadhan. Happy Fasting. Take care, people. xoxo. Lol, haha xD


Hihi, make sure puasa full, tau tau ?
Kihkih, lagi satu, duit raya for me jangan lupa, okaaaayyy ?
Haha, budak budak lagi ni
Ohh ohh, siapa dah beli baju rayaaa, angkat keyboard ?
Okay okay, jangan angkat. Bukannyaa aku nampak pun -.-
Aku tau ramai dah yang dah tempah, beli segala.
Baru first day puasa, bro.
Haha, takpe takpe. Feel the spirit. Lol, kihkih.
Well okay, I'm off. Till my fingers meet the keyboard.
Okay, benda tuu bodoh. Ignore ignore.
Toodles, take care.
안녕

No comments:

Post a Comment