CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Feed him, he's hungry :(

Oct 18, 2011

Turning point

Ingat tak bila aku cakap after PMR dah macam takde life ?
Termangu-mangu sorang-sorang sebab tak tau nak buat apa?
Actually, aku dah start suka hidup macam tuuu -.-
Haha, mulai esok kita mulakan hidup baru.
Ecehh, cakap macam aku ni banduan yang baru keluar penjara.
But you know what, there's no turning point :|
So, let's live happily. Okay, i'm lying to myself.
In case you haven't heard, tomorrow we'll start learning.
Physics, biology, chemistry and add maths.

Oh yess, bring it on. Haha, sengal. Okay, orang kata semua tu susah.
Lagi lahh aku rasa nak meraung. Ehh, baru rasa, tak meraung lagi pun.
Okay, aku tak puas hati. Tapi, aku dah penat dah.
So, let's just stick to the flow. Eleh, benda macam ni pun nak huru hara.
Sheesh, memang lahh huru hara. Sebab aku tak nak belajar tu semua dalam Bahasa Melayu.
Dah biasa dengan english. Mau tercengang aku. Haha, takde lahh sampai macam tu sekali.
Okay, I'll stop now. Aku penat, aku pun tak tau apa yang buat aku rasa penat sangat. -.-
안녕

No comments:

Post a Comment