CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Feed him, he's hungry :(

Oct 20, 2011

Random.

Hello people :) Hari ni aku update blog lagi.
Semalam aku ingat kan nak post baru, tapi aku malas nak menaip.
Actually, sekarang pun aku malas. Tapi, aku nak jugak post.
Yesterday, we learned Introduction to Physics. So far, I can keep up :)
Haha, kau tunggu lahh next year, mau melalak aku nak belajar semua ni.
Okay, yang tuu before recess. After recess, cooking class ;)
Group aku masak bihun goreng. pedas tapi sedap.
Haha, as usual, I didn't help much. Aku bukannya expert sangat.
Okay, tak kisah lahhh pasal benda tuuu.
This morning, we were supposed to learn Sejarah form4.
Tapi, disebabkan ada technical problem, kitorang tak dapat belajar.
So, I ended up sleeping since pukul berapa entah sampai recess.
Yeah baby, haha. Part macam ni aku expert kaan ? Haha, aku tau (Y)
After recess, which I mean right now. Aku dah dapat balik hidup yang tak ada hala tuju.
Cehh, tak adalah lost sangat pun hidup sekarang nii.
Kalau tak, tak dapat lahh aku menaip sebanyak niii.
Anyway, tak kisah lah. Dah banyak dah aku taip. Kebas jari aku :P
Haha, till then. :)

No comments:

Post a Comment