CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Feed him, he's hungry :(

Jun 26, 2011

Tell me why ?

Err, hello :) For your information, this a blog response to Aida Chummy's post (click here). Nyehehe, why so formal? Haha, so what ? :)

Hey, Aida. What's with missing me ? Do you have something to tell me ? Jarang aku dengar kau rindu aku. Haha, I'm not your only sister , by the way. You still have Aiqa, remember? Haha, lawak lahh kau ni. Time aku ada kat rumah, kau cari pasal dengan aku . Haha, baru sekarang kau rindu aku ? Hahaha, peliknyaaaa. Kenapa sedih tk tengok akak kat sekolah ? Baru seminggu tk jumpa, chill lahh brother :) Hehe, aku hidup sihat dan ceria kat sini. Alhamdulillah :D Thanks for praying for my PMR, by the way :) Haha, penat aku study. Sampai tido-tido kat dorm. By the way, next week ikut lahh mama datang visit akak kat sekolah, okay ? Plus, want to join me participating Larian 1 Malaysia this Saturday (2 July 2011) ? Haha, around 1 km je. Nak tak , nak tak ? Haha, semput aku. :)

Till then, kalau nak story apape, leave me a message on facebook. Haha, macam ape je. Okay, toodles :) Thanks for reading
안녕

No comments:

Post a Comment