CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Feed him, he's hungry :(

Jun 20, 2011

DESSERTS = STRESSED

Err, hello :) This is me, again :D Haha, memang lahh. Blog aku, aku je lah yang ada :) Sorry lahh kalau ayat bersepah in this post :) Hee, karangan BM pun macam ape je. Apatah lagi nak type ayat power dalam blog, enn ? Actually, I have nothing to say. Macam biasalah, orang nak PMR. Ececehh, macam busy sangat je lahh enn. Teehee xD This coming Saturday, Sports Day. Kali ke berapa, I'm not sure. Haha, :D Plus, I'm quite frustrated with my current exam results -.-' Haha, bikin emo sajaaa. Tapi , tak apalah. Maybe it's my fault. :( Haha, Aina Af, since when kau jadi macam nihh ? Last week, classess for 7 days a week. Used to be 6 days a week.
Haha, ttibe rasa nak letak gambar ni :D
NEWS FLASH !
Starting from today, you'll be hearing me keep complaining about PMR. Hee, :) OMK, few months lagiiiiiiiiiiiiiii. Tak Nak PMR ! :'(*lari laju laju* Hehe, macam buat salah besar je. Haha, pray for my success. I really need it. :) Nyehehehe
*
*
*
*
*
Buffering ......
*
*
*
*
Okay, I've got nothing more to say. Kerja banyak lagi lahhh. I'll write more next time. Thanks for reading. Love yaaaa

p/s : sorry english tk okay. Hehe :)
안녕

No comments:

Post a Comment