CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Feed him, he's hungry :(

Aug 20, 2011

Raya Preparation :)

Hello, once again, it's me. Haha, sengal sungguh. Guess what ? I'm home ! :P Supposedly, tk balik sampai raya. Tapi, since Nsmg, Shasha, Nuna dan yang lain balik, I don't wanna be left alone. So, I called my mom, mintak nak balik. With so many reasons I gave, I'm finally home ! Pagi tadi, was not a very good time. No need to know what actually happened, tapi after emo-emo segala, aku pun packed barang dgn huru-haranya nak balik.

Balik je terus pergi Kompleks PKNS, shopping mari !Dengan baju outing plus tudung yang horror tahap cipan tu -- Cehh, beli shawl, pashmina dan yang seangkatan dengannya. Then , singgah Summix beli kasut raya yeah. Atas nasihat Nsmg, I bought wedges. Kasi nampak tinggi sikit :P Memang habis-habisan lahh enn prepare for raya. Baru tau, rupa-rupanya kaki adik aku lagi besar dari aku. -.- Aku pakai saiz 5 baru, dia dah boleh pakai saiz 6. Padahal baru darjah lima.

Okay, yang ni after bukak puasa. Whoa, makan banyak gilaa siot ahh. Pepperoni pizza and breadstix at Pizza Hut. And, I almost forgot that I bought assorted kuih, ada bubur lambuk, ada wajik yang harus ditelan. Now I know, I have wide tummy that stores many types of food. But still, digestive system pun berfungsi dengan terlalu baik, so my food is digested easily. Okay, you get the picture. Tak perlu cerita jauh-jauh. Then, pergi beli new blouse another shawls that match my blouse. Next, here I am. Online, mcm takde benda lain je nak buat. Kihkihkih :)

Ehh tak, actually sampai sini je. Banyak gilaa dah aku type, dah merapu jauh gilaa sudah. Cehh, since takde suara tak dapat cakap/jerit, banyak pulak idea aku nak menaip. Hehe, sorry. Pen off, nak makan. Nak habiskan segala food yang dibeli tadi. Nak ? Jom share. Hihi, byebye.

p/s : lagi 9 hari nak raya, kan ? :)

No comments:

Post a Comment